Riešenie konfliktov a krízových situácií

Nezhodám v názoroch a konfliktom sa niekedy jednoducho nevyhneme. Nech sa snažíme akokoľvek, nemožno im zabrániť, ale je dôležité naučiť sa problémy riešiť. Ak tieto výmeny názorov prebiehajú v určitých medziach a sledujú spoločný cieľ, môžu byť dokonca aj užitočné.
Cieľom kurzu je oboznámiť vás so štandardnými taktikami riešenia konfliktov s klientmi. Ukážeme vám, ako si osvojiť vedenia dialógu a ako zvládnuť efektívne taktiky argumentácie v obchodnom styku. Výsledkom kurzu je zdokonalenie sa vo vyjednávaní, ako predpoklad nie len pre dlhodobú spoluprácu s obchodnými partnermi, ale i s vlastným okolím.
OBSAH KURZU
- Ako rozpoznať a identifikovať konflikty
- Aké druhy konfliktov môžu nastať
- Postup a spôsob riešenia konfliktov
- Krízový manažment
- Konkrétne nástroje a metódy ako predísť krízovým situáciám
- Vhodné používanie argumentov
Dĺžka kurzu: 90 minút (60 minút teória + 30 minút praktické úlohy)
Po absolvovaní kurzu máte možnosť získať Certifikát od Power Coaching.